Υποσημείωση
c Οι Ιουδαίοι όφειλαν να πληρώνουν για τον ναό ετήσιο φόρο δύο δραχμών, που ισοδυναμούσε με δύο περίπου ημερομίσθια. Κάποιο σύγγραμμα αναφέρει: «Αυτός ο φόρος χρησιμοποιούνταν κυρίως για να καλύπτονται τα έξοδα των καθημερινών ολοκαυτωμάτων και όλων των θυσιών γενικά που γίνονταν εξ ονόματος του λαού».